كشور پهناور ايران به استثناي ده درصد نواحي محصور بين رشته كوههاي البرز و درياي خزر از جمله مناطق خشك و نيمه خشك است. بنابراين اهميت و نقش كليدي توسعه منابع آبي در ايران بر همگان آشكار مي‌باشد. لذا شركت مهندسين مشاور كوثر آب پارس با مجموعه اي از كارشناسان با تجربه صنعت آب كشور به منظور رفع موانع موجود و پيشبرد اهداف اساسي كشور، فعاليت خود را آغاز نمود.

اگرچه مدت زمان زيادي از تاسيس اين مهندسين مشاور نمي‌گذرد، ليكن توانسته است با انجام فعاليتهاي مديريتي و مطالعاتي در زمينه‌هاي مختلف صنعت آب، ضمن ارائه كيفيت مطلوب كار، رضايت كارفرمايان محترم را جلب نمايند.

مجموعه نيروهاي مجرب شركت كه عمدتاً از سوابق كاري بالايي برخوردار هستند، با جذب مهندسين و كارشناسان جوان، ضمن انتقال تجربيات خود به ايشان، در پروژه هاي مختلف مشغول به ارائه خدمات مي باشند.

طبعاً نيروهاي جوان با آموزش كافي و آموختن تجربه، در سالهاي نه چندان دور، خود مي توانند در زمينه‌هاي مختلف صاحب نظر گرديده و اين افزايش كيفي كار، بستر ارتباط بيشتر با كارفرمايان را فراهم نموده و قدم موثري در انجام طرحهاي زير بنايي كشور برداشته خواهد شد.

اميد است با تلاش وكوششي كه همكاران در اين شركت از خود نشان داده‌اند و اولويتهاي دولت محترم جمهوري اسلامي ايران در اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي، بتوانيم منشاء خدمات موثري براي كشور عزيزمان باشيم.

                                                                                                                                 سيد حامد شريف واقفي

مدیرعامل